For cirka en uge siden spurgte vi vore Facebook-følgere, om de havde nogle spørgsmål i forbindelse med vore produkter eller reparationer.
En af brugerne spurgte: Hvordan virker garantien, hvis man får noget repareret hos jer, og vi synes at det var det mest interessante spørgsmål! Her kommer svaret.
6 måneders garanti og 2 års reklamationsret
Hvis du før repareret noget hos os, så har du: – 6 måneders garanti både på reparationer og reservedele – 2 års reklamationsret
Men hvad betyder det i praksis?
Hvis du har fået noget repareret hos os, får du 6 måneders garanti på reservedelen og selve reparationen. Lad os forestille os, at vi repareret skærmen på din iPhone 5 for mindre end en måned siden. Hvis der er noget i vejen med skærmen nu, så ordner vi det. Der er dog nogle undtagelser, f.eks. hvis mobilen bliver fysisk skadet. Hvis du har tabt din iPhone og skærmen er blevet knust, vil vi ikke udskifte den gratis, fordi garantien ikke dækker det. Men som regel kan vi tilbyde en reparation, samt en ny skærm til en lavere pris. Det ordner du ved at kontakte vores kundeservice.
2 års reklamationsret betyder at det er muligt at få en ny reparation i løbet af 2 år, hvis der er noget i vejen, og du kan bevise at fejlen har noget at gøre med reservedelen eller reparationen. Det er en god mulighed, da vi accepterer alle fornuftige reklamationer.
OBS! Dette gælder ikke vandskadereparationer!
Ikke alle telefoner med vandskader kan repareres. De dele i telefonen, som ikke kan skiftes ud, kan f.eks. have taget skade af vandet. Så kan det ske, at mobilen ikke vil fungere optimalt igen, eller at den holder op med at virke efter at der er gået et stykke tid. Derfor giver MyTrendyPhone ikke garanti for vandskadereparationer.
Hvis vi udskifter en reservedel i forbindelse med en vandskade, har du kun garanti for den udskiftede reservedel. (Ikke for selve reparationen).
Vi håber at det var hjælpsomt, og husk at #AskMTP! Brug gerne kommentarrubrikken eller de sociale netværk hvis du har spørgsmål.