Har du problemer med at ringe eller sende en tekstbesked? Er du ikke i stand til at komme på internettet på din iPhone 5? Her er en “skridt for skridt”-guide til løsning af disse problemer.
1. Tjek signalet
Kontroller signalstyrken ved at tjekke statuslinjen. Sørg for at iPhone 5 ikke har flyfunktionen tændt. For at slå flyfunktionen fra, så gå til Indstillinger> flyfunktioner. Hvis du bruger Wi-Fi, og du har problemer med internetforbindelsen, så vær sikker på at du har mobildataforbindelse ved at tjekke øverst på skærmen, ved siden af mobiloperatør (du bør se 3G, E eller O).
2. Sæt SIM-kortet i
3. Nulstil netværksindstillingerne
Hvis begge disse løsninger ikke løser problemet, kan du prøve at nulstille netværksindstillingerne. Gå til Indstillinger> Generelt> Nulstil> Nulstil netværksindstillinger
4. Tjek mobiloperatøren
Kontakt mobiloperatøren for at tjekke om der er et problem med tjenesten eller signalet. De burde være i stand til at fortælle dig om du er i et område med lille eller ingen dækning.
5. Gendan din iPhone
Gendannelse af iPhone vil resultere i at alle indstillinger nulstilles, og du mister alle dine data og media. Hvis det er muligt, så synkroniser dine data med iTunes, før du fortsætter.
Hvis du har andre problemer med din iPhone 5, kan du sende den til reparation hos MyTrendyPhone Danmark.

